Skip navigation
view counter
23-Jan-2013
Κατηγορία:
bodybuilding
ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ: ΜΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ

Σπάνια βλέπεις ανθρώπους να κάνουν άρσεις θανάτου. Αυτοί που την κάνουν είναι συνήθως οι αρσιβαρίστες ή κάποιος που πραγματοποιεί κάποια παραλλαγή της συγκεκριμένης άσκησης. Συχνά παραλειπόμενες, οι άρσεις θανάτου θεωρούνται αναπόσπαστο στοιχείο ενός προγράμματος δύναμης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας θα πρέπει να εκτελεί αυτήν την άσκηση ή μία από τις παραλλαγές της, αλλά τα οφέλη της σε ένα πρόγραμμα που χτίζεις δύναμη και μάζα, είναι αμέτρητα.

Αν και είναι ένα από τα τρία είδη άρσεων στην άρση βαρών, δεν της έχει δοθεί η σημασία που έχει δοθεί στα squat . Στην πραγματικότητα, oι άρσεις θανάτου μπορεί να είναι καλύτερο μέσο μέτρησης της συνολικής δύναμης του σώματος από ό, τι τα άλλα δύο είδη άρσεων λόγω του αριθμού μυών που απαιτούνται για την εκτέλεση της άσκησης. Οι άρσεις θανάτου είναι μια σύνθετη άσκηση που στοχεύει σε διάφορες ομάδες μυών στο κάτω και πάνω μέρος του σώματος. Σχεδόν τα τρία τέταρτα της συνολικής μυϊκής σας μάζας που συμμετέχουν στην εκτέλεση αυτής της άσκησης.

Οι άρσεις θανάτου έχουν επίσης πολλά οφέλη. Ως σύνθετη άσκηση, η κίνηση απαιτεί δράση σχεδόν σε όλο το σώμα σας, όπως τους αστραγάλους, τα γόνατα, τα ισχία, τους σπονδύλους, τους ώμους και τα δάχτυλα. Σε σύγκριση με ασκήσεις που επικεντρώνονται σε μεμονωμένους μύς, οι ασκήσεις που αφορούν σε μεγαλύτερες και περισσότερες ομάδες μυών έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο κέρδος σε δύναμη όπως επίσης και σε μυϊκή μάζα.

0 σχόλια για αυτό το άθρο

ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ: ΜΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ

Σπάνια βλέπεις ανθρώπους να κάνουν άρσεις θανάτου. Αυτοί που την κάνουν είναι συνήθως οι αρσιβαρίστες ή κάποιος που πραγματοποιεί κάποια παραλλαγή της συγκεκριμένης άσκησης. Συχνά παραλειπόμενες, οι άρσεις θανάτου θεωρούνται αναπόσπαστο στοιχείο ενός προγράμματος δύναμης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας θα πρέπει να εκτελεί αυτήν την άσκηση ή μία από τις παραλλαγές της, αλλά τα οφέλη της σε ένα πρόγραμμα που χτίζεις δύναμη και μάζα, είναι αμέτρητα.

Αν και είναι ένα από τα τρία είδη άρσεων στην άρση βαρών, δεν της έχει δοθεί η σημασία που έχει δοθεί στα squat . Στην πραγματικότητα, oι άρσεις θανάτου μπορεί να είναι καλύτερο μέσο μέτρησης της συνολικής δύναμης του σώματος από ό, τι τα άλλα δύο είδη άρσεων λόγω του αριθμού μυών που απαιτούνται για την εκτέλεση της άσκησης. Οι άρσεις θανάτου είναι μια σύνθετη άσκηση που στοχεύει σε διάφορες ομάδες μυών στο κάτω και πάνω μέρος του σώματος. Σχεδόν τα τρία τέταρτα της συνολικής μυϊκής σας μάζας που συμμετέχουν στην εκτέλεση αυτής της άσκησης.

Οι άρσεις θανάτου έχουν επίσης πολλά οφέλη. Ως σύνθετη άσκηση, η κίνηση απαιτεί δράση σχεδόν σε όλο το σώμα σας, όπως τους αστραγάλους, τα γόνατα, τα ισχία, τους σπονδύλους, τους ώμους και τα δάχτυλα. Σε σύγκριση με ασκήσεις που επικεντρώνονται σε μεμονωμένους μύς, οι ασκήσεις που αφορούν σε μεγαλύτερες και περισσότερες ομάδες μυών έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο κέρδος σε δύναμη όπως επίσης και σε μυϊκή μάζα.

Post new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
Home

Strong Κατηγοριες

fitness

  • (50)

diatrofi

  • (18)

xpress

  • (10)

ginaikes

  • (9)

good life

  • (12)

sexytips

  • (9)

business

  • (4)

hightech

  • (30)
Email Sign Up

Για να λαμβάνετε μοναδικές προσφορές & κουπόνια εκπτώσεων

view counter

Επικοινωνήστε μαζί μας :support@proteinsuperstore.gr